برنج که نفخ نداره فقط یبوست میشی کم بخور
برنج بخور ولی زیره سیاه داخلش بزن
عزیزم برنج ایرانی بخور اتفاقا شیر رو زیاد میکنه
من برنج میخورم یبوست میشم کم بخور
ببین گلم بیشتر غذا ها سنگین هست خب شما میتونید بعد غذا آویشن دم کنی بخوری
نخور بهتره بزار از 20روز ب بعد کم کم بخور پشتش چایی نبات حتما بخور
اره برنج و دیگ میش خورد 😕😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.