برنج میتونم بخورم؟؟؟

۷ پاسخ

برنج که نفخ نداره فقط یبوست میشی کم بخور

برنج بخور ولی زیره سیاه داخلش بزن

عزیزم برنج ایرانی بخور اتفاقا شیر رو زیاد میکنه

من برنج میخورم یبوست میشم کم بخور

ببین گلم بیشتر غذا ها سنگین هست خب شما میتونید بعد غذا آویشن دم کنی بخوری

نخور بهتره بزار از 20روز ب بعد کم کم بخور پشتش چایی نبات حتما بخور

اره برنج و دیگ میش خورد 😕😑

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد