من۴روزه زایمان کردم میتونم برنج و خورش بخورم؟

۶ پاسخ

اره خب می تونی بخوری
مگه تو بیمارستان دستشویی نرفتی شماره ۲ رو میگما

فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه فقط نباید نفاخ باشه

اره چرا نتونی اگر قرمه هست از قبل نفخ لوبیا رو صددرصد بگیر بعدشم چای نبات عرق نعناع بخور

اگ یوبس نیستی و میتونی دسشویی کنی اذیت نمیشی عیب ندارع

من میخورم ولی بعدش شربت لاکسی ژل و میخورم روزی دوبار میخورم این شربتو

سعی کنی سردی نخوری خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی