اره خب می تونی بخوری
مگه تو بیمارستان دستشویی نرفتی شماره ۲ رو میگما
فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه فقط نباید نفاخ باشه
اره چرا نتونی اگر قرمه هست از قبل نفخ لوبیا رو صددرصد بگیر بعدشم چای نبات عرق نعناع بخور
اگ یوبس نیستی و میتونی دسشویی کنی اذیت نمیشی عیب ندارع
من میخورم ولی بعدش شربت لاکسی ژل و میخورم روزی دوبار میخورم این شربتو
سعی کنی سردی نخوری خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.