مامانا خورش قیمه میتونم بخورم ؟نفخ نداره‍

۱ پاسخ

من دیروز به دکترم گفتم میگه همه چی بخور ، منم میخورم ولی بعدش چایی نبات یا خرما میخورم ،، خداروشکر مشکلی هم پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی