۲ پاسخ

عزیزم بستگی داره کدوم مرکز بری بعد دولتی باشه یا شخصی

من برج ۳ تخمک کشی کردم برج ۸ انتقال دادم مشکلی هم ن خودم ن همسرم نداشتیم برای همین مقدار داروها کم مصرف شد شیراز انتقال دادم بیمارستان مادر و کودک ک نیمه خصوصی به جز هزینه رفت و آمد ۴۸تومن خرج کردم

سوال های مرتبط

در انتظار نینی در انتظار نینی قصد بارداری
نرگس نرگس قصد بارداری
به امید خدا به امید خدا قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
معجزه خدا...♡ معجزه خدا...♡ قصد بارداری