مامانا بچه تول بشه گریه و بیقراری هم میکنه؟

۲ پاسخ

اره عزیزم بیقراری تب اسهال و استفراغ بی اشتهایی

اصولا تب و بی اشتهایی من شنیدم

سوال های مرتبط

مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان معجزهای خدا مامان معجزهای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Rona☀️ مامان Rona☀️ ۲ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۲ سالگی