خانما کنجد برام ضررداره؟؟؟

۵ پاسخ

کنجد سقط آوره

تو سه ماه اول در حد خرما کنجد عیب نداره بعدش حتی میتونی ارده بخوری

من شنیدم توی ماههای اول خوب نیس

ن من کم در حد ریختن رو خرما میخورم
تو هرچیزی زیاده روی کنی ضرر داره

هر چی زیاد ضرر داره . کنجد ضرر نداره . اتفاقا خوبم هست جنین باهوش میشه البته بستگی داره چقدر بخوری

سوال های مرتبط

مامان مهدی وعباس مامان مهدی وعباس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان مامان مامان ۳ سالگی
الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری