۷ پاسخ

منم فردا ان شالله آبمیوه شیرین ترجیحا اب اناناس و کیک قبلش بخور

غذای نفاخ نخور

سونو انتی با خودت ببر....مثانه ی ذره پر.....سوپ بخور امشب نفخ نداشته باشی.....شیرینی جات همراهت داشته باش

غذای نفاخ نخور
مثانت زیاد پرنباشع
شیرینی جات بخور

منم فردا میخام برم آنومالی

تو انو هم باید آب بخوریم😂

ع منم فردا دارم🤭

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری