۲ پاسخ

عزیزم یک قاشق آرد برنج یک یا یک ونیم قاشق بادام پودر شده بدون پوست آب میریزی و حالا یا با نبات یا شکر یا قند شیرینش میکنی میزاری رو گاز تا قوام بیاد

بادام رو خوب اسیاب کن مثل ارد ،ی قاشق غذا خوری یاکم تر بریز تو قابلمه و نصف لیوان اب هم بریز کمی هم شکر اضافه کن اگ دوستداری رو شعله خیلی کم بزار ب قوام برسه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری