خالها رفتم بهداشت وزنم ۵۲۰۰ بود قدم ۶۱ خوبه

تصویر
۷ پاسخ

آره بدک نیست

عزیزمممم😍❣️باتوجه به وزن تولدش خیلی خوب بوده
من دخترم ۳۶۰۰ بدنیا اومد دوماهو ۲۰ روزش بود ۶۳۰۰ شده بود

من دخترم برج ۲ دنیا اومد الان دقیق چند ماهس

عزیزم واسه ۴ماهگی کمه .شیراپتامیل یا نان بهش بده

حس میکنم کمه برا ۴ماه

آره خوبه شیر خشک میخوره

به دنیا اومدنی چند کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان نویان و‌ اروند مامان نویان و‌ اروند ۱۴ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی