خانما یه سوال نشستن هم استراحت حساب میشه

۳ پاسخ

ن دراز کشیدنی استراحت مطلق هست

نه عزیزم.اگه دکتر اسنراحت داده یعنی باید بیشتر دراز کشیده باشی

زیاد نشستن هم خوب نیست فقط دراز کشیده

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۵ ماهگی