چرا زایمان نمیکنم افسردگی گرفتم😭😭😭😭

۶ پاسخ

بابا خوشبحالت تموم کردی راه رو دیگه
کاش من الان بجای تو میبودم
بخدا با دمم گردو میشکستم 👍😅

مخصوصا میای گهواره و همه زایمان کردن 🥲💔

نمیشه بری به دکترت بگی آمپول فشار بزنه و زودتر زایمان کنی؟ بگو خیلی درد دارم

اینهمه صبر کردی بقیشم صبر کن خدا بزرگه هر چی تو شکمت بمونه وزنگیریش بهتر میشه خواهر من بچم زود به دنیا اومد دو کیلو بود دعا میکردم کاش بیشتر مینوند تو شکمم وزنش بهتر بود هر چی خیره برات پیش بیاد

منم حوصلم سررفت همه دوستام توگهواره زایمان کردن

فرصت داری که هنوز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان لاوی مامان لاوی ۱۱ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی