خانما شیر ده صبحانه چی مخورین

۳ پاسخ

ارده مایه عسل اینا و کره بادوم زمینی

حریره بادومم خیلی خوبه

من تخم مرغ وکره با عسل میخوردم قبل از چهل روزگی الان پنیر خامه هم میخورم

سوال های مرتبط

مامان قندَک مامان قندَک ۱۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی