۱۱ پاسخ

ممکنه سن جنین از سنی ک خودت حساب میکنی بیشتر شده باشه
و اون وقت دیر بشه
سعی کن زودتر بری

میشه ولی حرف مامان نیکی درسته

اره عزیزم میشه من از رو سونو قلب 13هفته و پنج روز بود رفتم ولی تو ان تی گف 13هفته کاملی

اره میشه

سیزده هفته طبق سونو قلب؟!

من ۱۲ هفته و دو روز رفتم طبق محاسبات با سونو قلب و قاعدگی
سونو ان تی گفت ۱۳ هفته ای تا میتونی این هفته برو سن بارداریت الان دقیق نیست حدسیه

من ۱۳ هفته و ۱ روز بود رفتم

من سیزده هفته و سه روز رفتم ان تی

نه سعی کن همون ۱۲ هفته بری من ۱۳ هفته رفتم جنین بزرگ شده بود نمیتونست پشت گردنشو دقیق ببینه یه ساعت فقط وقتمون گرفته شد تا بلاخره تونست دکتر سونو .

خیلی دیرش نکن دیگه

بهترين موقع ١٢ هفتگي عزيزم

سوال های مرتبط

مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی ♡ مامان نی نی ♡ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته شانزدهم بارداری