من ۲۲ام نوبت گرفتم برم
تو هفته آینده بروووو
برو دبگه
دیر میشه
دیگ باید برید ۱۱-۱۳وقت انتی هست بیشتر از این بشید دیگ نمیشه
۱۲ هفته و دو روز تا ۱۳
از یازده هفته و چند روز میتؤنی بری تا 13هفته و 6روز
همین امروز فردا برو دیگه
از ۱۲ هفته چند روز میرن
باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.