۸ پاسخ

برووو حتما

آره گلم

اره ولی زودتر برو

اره میشه تازه اونوقت جنسیتشم می فهمی

سلام
منم ۱۳هفته. و۳روز رفتم

بهترین زمانش ۱۲ هفته ۴ روز هستش

زودتر بری بهتره

تا 13 هفته و شش روز وقت هست

سوال های مرتبط

مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته شانزدهم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی