۱۰ پاسخ

بستگی داره چیا بخری یکی با20تومن میخره یکی با100تومن

من چون بچه دوم بود زیاد خرید نکردم فقط لوازم ضروری خریدم که شامل لباس و کریر و شیشه شیر وپستونک وپوشک و ملافحه وروتختی وتشک گارد شد ۲۷.۶۰۰تومن
تخت رو چوبی کنار تختی مادر داشتم دیگه نخریدم فقط رنگش کردم

من بدون سرویس چوب، برا دوقلو ۷۰ دراومد. تازه فقط ضروریجات و برندهای ایرانی. بدون لباس زمستونی و اسباب بازی و ....
چطوری ۱۵ـ۲۰ میگین دراوردین؟ خوش بحالتون.

از من شد ۹۰ البته چیزای اصافی نخریدم ولی اونچه که خریدم، جنس درجه یک و عالی

خیلی گرون شده همه چیز من چون خودم نمیخرم قیمت نمیدونم 🤣اسم مفت خر اعظم بهم تعلق گرفته🤣🤣

بستگی داره چیا بخری یکی میبینی صدتومنم کم میاره برای سیسمونی یکی با ۱۵،۲۰ تومن جمعش میکنه

با تخت و کمد ۵۸ تومن. موارد اضافی هم نخریدم

فعلا ۵۰تومن
حالا باز خیلی چیزا مونده

با سرویس چوب ۸۰ تومن

من تا الان یه خورده گرفتم شدن ۳۰تومنی

سوال های مرتبط