۱۲ پاسخ

من وسایل ضروریشو گرفتم شد ۱۳ میلیون ، نهایتا با لباس و چندتا چیز دیگه که مونده بشه ۲۰ تومن، اصلا اضافه خرید نکردم فقط چیزای واجب، کمد و تختشم شرکتی بگیری خیلی گرون تر میشه ولی کارگاهی بگیری ارزون تر میشه، مثلا کمد شرکتی ۲۲ میلیون بود کارگاهیش ۱۲ میلیون، من خودم کارگاهی خریدم خیلیم عالیه🥰ولی بخوای تجملاتی و اضافی خرید کنی بالای ۱۰۰ میلیون هزینه میبره

لباس زیاد نگیر دو دست سایز صفر دو
دست ۱
ی دستم دو لباس گوگولی ک اصن نگیر چون چثه بچتو هنو نمیدونی چی ب چیه کفشم هنین من اصن نگرفتم اینارو
کاپشنم نگرفتم خودشو بردم امسال تنش کردم قشنگ براش خریدم
پستونک و شیشه شیر گرون نگیر اول معمولی بخر اگه خورد برو خوبشو بخر
پوشکم باید دنیا بیاد الان زیاد بگیری شاید بهش نسازه اون مارک
تن سنج ناخنگیر شونه دندونگیر جغجغه ی سری اسباب بازی اونم ن خیلی
تخت و کمدم جا داری بگیر نداری الکی هزینه نکن
عوضش صندلی غذای جنس خوب بگیر با قاشق چنگال و ظرفای سیلیکونی اصل
صندلی ماشین بگیر با کالاسکه اینا بنظرم کاربردی اومد برا من

اره کافیه تو که ماکو هستی خیلی وسایلا اونجا خوش قیمتن کافیه همینقدر

اینم کالسکه سه تیکه هست ساک هم داره

تصویر

اوهه چه خبر خواهر من

اره بابا گهواره ساک حمل ۳دست رخت خاب یکی برای تو گهواره یکی بذارم خونه مادرم ی مافرتی ۳تیکه برا تو ساک حمل ک میبرمش بیرون.۳دست لباس سایز ۱ شیشه شیر پستونک دماغ گیر شیردوش کهنه تعویض و تپلک و چندتا خورده ریزه گرفتم شد۲۰تومن الان میخام برم دو سه دست لباس دیگه هم بگیرم دلم میخاد چیاشو همون موقع ک بدنیا میاد بخرم.بچه من اتاق خاب نداره بخاطر همین کمد و اسباب بازی و دکوری و این چیزا هیچی نخریدم

اول ضروریات بگیر اگه موند بیشتر بگیر من قبل اینکه قیمتا انقد بره بالا تقریبا با ۸۰ تومن گرفتم همه چیزو. ولی الان قیمت همه چیز بالاتر رفته

اوه
آره بابا اصن یه سری وسایلم نباید از الان بگیری
به موقع اش بگیر که مناسب باشه.
فعلا چیزایی که لازمه بگیر که بتونی با مابقیش یه تیکه کوچیک براش طلا مثل وان یکاد بگیری.

آره عزیزم کافیه

عزیزم با این مقدار فقط ضروری ها رو بخر
چون من هنوز تخت و کمد نخریدم شده ۸۰الی ۱۰۰

نه بابا خوبه البته اگر نخوای چیزای مارک بگیری

ارههه باباااا

سوال های مرتبط