برای سرما خوردگی (ابریزش و تبجز سیتریزین و انتی هیستامین چی میشه داد ؟)

۴ پاسخ

من پلارژین استفاده میکنم همیشه ، عالیه

بوخور بده هوارو مرطوب نگه دار

پلارژین کیدز البته برای نوزادان قطرشو میدن

دکتر فقط سیتریزین نوشت

سوال های مرتبط