۳ پاسخ

همشون خرابن خودشونم فکر نکنم قبول داشته باشن.فقط وصل میکنن هی مثلا ما پیگیریم.

واسه بیمارستان طبیعتا پیشرفتع تر باید باشع روزانه دارن کلی ان اس تی میگیرن

جفتش درسته

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد