چه قرصی بخورم بچم توشکمم بزرگ بشه

۹ پاسخ

منظورت وزن گرفتنه اگه، پودر سویق سنجد و پودر سویق گندم عالیه، شیمیایی هم کمتر بخور قرص چیه اخه

آها میگم زن تاچندهفته بارداری زایمان میکنه

من رفتم نوزده هفته

الان اصلا نیاز نیس ک وزن بچه رشد کنه از ۲۸ هفته مهم ک اونم باید با غذا مغذی جات ها وزن بچه بیارید بالا وگرنه بزرگ شدن بچه رو قواعد و قانون خودش میچرخه زودتر از موعد نمیشه و اصلا این کار خوب و درست نیست

فردامیرم تونوزده هفته

دختردارم

گفت همه چی سالمه اوطبیعیه

اره عزیزم امروز سونوبودم

سلام عزیزم هیچ قرصی رو بدون تجویز پزشکتون نخورید
دکتر برا رشد بچه خودش بهتون مکمل میده

سوال های مرتبط

مامان یکتا خانم مامان یکتا خانم ۸ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیستم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری