خانوما معدم داره آتیش میگیره چه قرصی میتونم بخورم

۱۰ پاسخ

ناشتایی

دکتر برو متخصص زنان بهت میگه چی بخوری به من شربت داد

من دکتر پریناتولوژی میرم برای زایمانهای پر خطره گفت پنتاپرازول روزی یه دونه اشکال نداره

پنتاپرازول

یکم زنجبیل بخور ارومش میکنه😑من دیشب میمردم

قرص لانزو ۱۵

من فاموتیدین میخورم
اما آدامس بخور خیلی کمک میکنه من روزی ۳،۴‌تا ادامس هی میجوم اروم میشه معدم

عرق نعنا ضرری هم نداره
میتونی از این قرص نعنا ها هم بخری بخوری

فاموتیدین بخور

یکم نون بخور

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وسوم بارداری