۱۲ پاسخ

وقتی میزنه دستاش بگیر بگو ناز نازه کم کم از سرش میفته

عزیزدلم خدا حفظشون کنه.والا دختر منم با دختر خواهر شوهرم لجه و یه بچه که همسایه مادرمیناس یعنی دختره بیاد سمتش جیغ می نه هولش میده میگه نیا یا خودش در جهت مخالف فرار می‌کنه ولی پسرعموشو به شدت دوس داره

پسر من جوری گاز می‌گیره که انگار میخواد گوشت دستت رو بکنه
موهم میکشه
وای تمام دستام بخاطر گازهاش کبوده

وای انگار پسرای منو میگی....همش می‌ره داداششو میزنه میگه اته محکم هم میزنع ها تو صورتش تو سرش اونم میشینه گریه می‌کنه صدا میده چرا میزنیم

چجوری ازسرش درومد دخترمنم همش درحال موکشیدنو‌گازگرفتنه

واای عزیزم 🥲😍
هرچی واکنش نشون بدید بدتره دختر منم همینه از اول که من هی واکنش نشون دادم هنوز که هنوزه منو میزنه ولی همسرم یه مدت اصلا محلش نداد و تا میزدش باهاش قهر میکرد و بازی نمی‌کرد دیگه با اون کاری نداره😂🥹

اگ پسرت بزرگه بش یاد بده ک وقتی خواست بزنه دستشو بگیره بگه ما نمیزنیم ناز میکنیم اینجوریییی نازش کنه شاید با چن بار جواب داد..دختر من باز ب داداش خودم گیر داده :/ ریش داره میره ریشاشو میکشه😂

چجوری مو نمیکشه بگو به منم چکار کردی؟

دختر منم داداشش میزنه میخنده اما خدایی پسرم یه بار گله نکرده میگ بزار بزنه

آخی.

پسرمن بدترازقبل مومیکشع وگازمیگیره تازه خنج هم میکشه 😂نمیدونم کی درس میشه

ای خداااا🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان پسرم و دخترم🤗 مامان پسرم و دخترم🤗 ۱ سالگی
درد دل
اخه من چی بگم😩کی مثل منه توروخدا😔
امروز دیگه فقط تو جام دراز کشیده بودم اصلا دوست نداشتم حرف خالی هم بزنم..
مجبوری پاشدم غذا گذاشتم براشون دوباره اومدم دراز کشیدم
وریودم هستم دیگه بدتر
از یه طرف خودم درد داشتم
از یه طرف پسرم‌خودشو پرت میکرد رو دلم
دخترم مثل ماست چسبیده به من میگه چیکار کنم حوصلم سر میره۷سالشه
اگه بزارمش از صبح تا خود شب فیلم میبینه
تا تی وی خاموش کنم بگم کمی بازی کنید دعواشون بلند میشه چنان جیغ و دادایی میکشه سر داداشش اینم گریه میکنه میترسه
یا میره موهاشو میکشه
دخترم صبوری کنع هم داداشش فقططط بازی ها رو خراب میکنه پرت میکنه اما دخترم انتظار داره عاقل باشه و درست بازی کنه اخه چقدر نفهمی تو دختر😩این ۱سالشه...
پسره که اصلا نمیزاره بشقاب جلوم باشه
وقت غذا باید ۳۶۰درجه دور خودم بچرخم که بشقابو از جلوم نکشه
یا همش قاشق میزنه تو ظرف دخترم اونم جیغ و داد....
دسشویی هول هولی🤦‍♀️🤦‍♀️
امروز که دیگه فقط دراز کشیده بودم یهو پسرم کشو رو کشید از جا کند😭
سشوارو زده شکونده
شونه رو شکونده
میکروفن شکونده
۱۰تا لیوان شکونده
فقط ضرر میزنه این بشر
از ضبح تا غروب هم تنهااای تنها
هوا هم گرم سگی شده نمیشه بیرون ببرمشون😭😭خدایا خستممممممممممممممممم