خوشگلا شیشه شیر چه برندی خیلی خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم بنظر من به برند و اینا توجه نکن چون شیشه شیر های برند مثل دکتر براون و اَونت و اینا که تبلیغات زیادی دارن و خیلی هم جا افتادن رو شاید کوچولوت نگیره و هزینه ها هم بالاست ،من میخوام بیبی لند بگیرم فکر میکنم قیمتش از ۲۰۰شروع میشه به بالا بعد اگه کوچولومون شیشه بگیره و شیشه خور باشه براش یه خوبشو میگیرم چون بعضی از بچها اصلا با شیشه ارتباط نمیگیرن

دکتر براونز گرفتم من

اونت.دکتر بروان.بیبی سیل

اونت عزیزم

ببین یه دونه بی بی لند بگیر ببین اصلا شیر خشکی میشه یا نه بعدش اگه گرفت برو دکتر برانز یا اونت بگیر ..
من یه بی بی لند گرفتم یه دکتر برانز

اونت عالي

سوال های مرتبط

مامان بَرفَک!🩵 مامان بَرفَک!🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه 🩷🍒 مامان جوجه 🩷🍒 هفته بیستم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان حیدر مامان حیدر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سام مامان سام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان نَمَک🥴🎀 مامان نَمَک🥴🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری