شیشه شیر و پستونک چه برندی خریدید و راضی بودید؟

۸ پاسخ

من میخواستم دکتر بروانز بگیرم آنتی کولیکه بعد گفتم فعلا زوده آخه دوست دارم خودم شیرش بدم لازم نمیشه اگه خدایی نکرده شیر نداشتم میرم میخرم

چیکو اونت بی بیسیل

به نظرم جفت شو‌ اونت بگیر

اونت خوبع

شیشه شیر یومامی
پستونک بی بی لند

بی بی لند

بی‌بی لند

بی بی لند خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان بَرفَک!🩵 مامان بَرفَک!🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری