دکتر براون
من شیشه شیر سر دخترم. بی بی سیل گرفتم راضی بودم
این بار هم بی بی سیل گرفتم ضد نفخ
پستونک دخترم از همون اول قبول نکرد، تجربه ای ندارم هنوز هم نگرفتم
من بی بی لند گرفتم
اَوِنت میگن خیلی خوبه
من پستونک هی اور شی گرفتم شیشه شیرم elhee از اونا که درشون پلنگیه😁ضد نفخ و ضد کولیکم هست
منم اونت گرفتم
من اونت خریدم ، طبق تجربه ی اطرافیانم چه اونایی که داخل ایرانن چه خارج از ایران همه از اونت راضی بودن ، منم اونت گرفتم
اونت خريدم من
پک ای اورشی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.