شیشه شیر و پستونک و اینا چه برندی خوبه؟!🧐
از تجربیاتتون بگید.

۹ پاسخ

دکتر براون

من شیشه شیر سر دخترم. بی بی سیل گرفتم راضی بودم
این بار هم بی بی سیل گرفتم ضد نفخ
پستونک دخترم از همون اول قبول نکرد، تجربه ای ندارم هنوز هم نگرفتم

من بی بی لند گرفتم

اَوِنت میگن خیلی خوبه

من پستونک هی اور شی گرفتم شیشه شیرم elhee از اونا که درشون پلنگیه😁ضد نفخ و ضد کولیکم هست

منم اونت گرفتم

من اونت خریدم ، طبق تجربه ی اطرافیانم چه اونایی که داخل ایرانن چه خارج از ایران همه از اونت راضی بودن ، منم اونت گرفتم

اونت خريدم من

پک ای اورشی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🩷🍒 مامان جوجه 🩷🍒 هفته بیستم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی