۱ پاسخ

میگن قرص اهن ناشتا بهتر البته اگه معدتتت اذیت نمیکنه اگه هم شد اخر شب بهتر چون دیگه بعدش چیزی نمیخوری و ویتامبن هارو باید بعد نهار در طول روز بخوری

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
نفیسه نفیسه قصد بارداری