۲۳ پاسخ

عزیزم همدان سونو خوب برای انومالی کجاست میشه معرفی کنی

خداروشکر که نی نی سالمه چرا گریه عزیزم

مگه دکتر شهره علیمحمدی خودش آنومالی رو برات انجام نداد؟؟

همه چیش خوبه خداروشکر گریه چرا

ای خداااا جونممم مبارکت باشه کلی ذوق کردم برات😍
دعا کن منم برم آنومالی همه چیزش عالی باشه بچم انشالله🥹💗

جنسیتشم که پسره

مبارکهههه😍😍😍😍همه چی نرماله

نه نترس نگران نباش برو پیش دکترت اصلا خودت با گوگل ترجمه بزن خیالت راحت شه

ب سلامتی عزیزم همه چیش خوبه گریه چرا 🥹❤️

همه چی عالی خداروشکر

عزیزم همچین خ.به بچت هم پسره کلا سالمه چرا گریه می‌کنی الکی

خوبه خداروشکر بسلامتی پسر گلتو بغل بگیری عزیزم 😍

خانم‌میشه جواب آزمایش منم ببینید ک چه جوریه

ای خدا ، تبریک میگم عزیزم خوشحال باش خانومی 💚

چرا گریه کردید ؟همه چی که خوبه؟مگه چیزی بهتون گفته
اینجا که همه چیز رو عالی نوشته

خداراشکر خوبه ک
تاریخ زایمانتم یه روز با من فرق داره😂

تقریبا نرماله ، گریه چرا؟ وقتی رفتی سونو مگه چیزی بهت گفته؟
نگفته خوبه یا نه؟

فک کنم همه چی نرماله عزیزم حتما اشک شوقه
جنسیت M یعنی دختر یا پسر؟

منم فردا قراره برم دل تو دل نیس خییلی استرس دارم و خییلیم ذوق دارم

خدا رو شکر سالمه و گل پسره مبارکت گلم😍😍😍😍😍😍

چرا گریه کنی همه چیش خوبه که

شکر خدا سالمه وزن نینی منم همین بود

اینم صفحه بعدش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اقا نیکان مامان اقا نیکان ۱ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان شاه پسر 👼👣💙 مامان شاه پسر 👼👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری