دکتر به که دلایلی نامه سزارین رو میده ؟؟

۲ پاسخ

۱ ـ بریچ بودن بچه
۲ ـ خدایی نکرده اگ مشکلی داشته باشی
۳ ـ لگنت کوچیک باشه
۴ ـ وزنش بالای ۳ کیلو باشه

چه دلایلی

سوال های مرتبط

مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۸ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی