رفلاکس برای نوزاد دردناکه؟

۳ پاسخ

دکتر به بچه ی من داروی دایمتیکون داده حس میکنم خوب تی

آره متاسفانه دردناک طفلکی اذیت میشن😔

اره پسر من خیلی درد میکشه انگار معدشون میسوزه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد