برای رفلاکس نوزاد چیکار کردین

۳ پاسخ

فاموتیدین داددکتر
سطح شیبدار میخوابونم
عارق میگیرم
ریزه خواری داره براشیر
ولی همچنان بالا میاره اصلا تاثیری نداشتن

بردم دکتر دارو داد
شیبدار میخوابوندم
۲۰ الی ۳۰ دقیقه بعد شیر عمودی نگه میداشتم

دکتر شربت فاموتیدین دادش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی