سلام غربالگری دوم من خوبه به نظرتون؟

تصویر
۳ پاسخ

بله عزیزم عالیه همه را زده نگاتیو یعنی منفی

ببخشید این غربالگری اجباریه؟

بله عالی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان جانان و فرهان مامان جانان و فرهان ۸ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌ونهم بارداری