سلام هزینه اسکن انومالی چهارماهگی چند در میاد

۵ پاسخ

همه چی آزاد

برامن هم آزاد اون همه شد چون گفتن برای حاملگی هیچ بیمه ای قبول نیست کلا هزینه هاش آزاده

اگه اشتباه نکنم ۱۸هفتگی یا ۲۰

من رفتم هزینش شد ۶تومن

من هفته پیش رفتم دوقلو ازاد شد ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا هفته چهلم بارداری
مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری