۲ پاسخ

ن من تهوع ندارم
همش گرسنم میشه
البته من در طول روز زیاد چیزای ترش هوس میکنم میخورم

منم از هفته هفتم تا الان کلا یه بار نصفه شب از ضعف پا میشم نون و پنیر میخورم یه بارم ساعت ۷ اینا از ضعف بیدار میشم دوباره نون پنیر میخورم
ساعت ۹ یا ۱۰ هم تخم مرغ یا صبونه ی اصلیمو میخورم
کلاااا گشنم میشه صبح ها
من بالعکس همه ام ،صبح ها گشنمه و اشتها دارم ،شب ها حالت تهوع دارم و نمیتونم چیزی بخورم

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری