خانوما قضیه این سبد کالای بارداری چیه،؟

۳ پاسخ

سلام هرماه ک نمی‌ریزن،یه بار اسفند پارسال ریختن و یه بار فروردین بعد دیگ نریختن ،اگ بخان بریزن اعلام میکنن،ب مادرانی ک بچه زیر دوسال دارن و مادارای باردار میریزن، البته من تو اینترنت دیدم نوشته بود ب بچه های زیر ۵ سال هم میریزن

تا دهک هفت میدن
یه تومنی میشه
میریزین به کارتی که یارانه میاد

طرح یسنا هست ک بهداشت برات پرونده باز کرده دولت برات میریزه البته اگ دهک یارانه اتون سه یا چهار باشه

سوال های مرتبط