خوردن انجیر ضرر داره یا خوبه ؟؟

۶ پاسخ

اگر قند نداری نه ضرری نداره.نوش جان

نه نمیزاره یبوست هم بگیری

من تا میخورم معدم میریزه به هم چقدم انجیر دوس دارم

من زیاد خوردم ،هضم دونه هاش سخته.به اندازه بخور

نه من روزی دوتا تا سه تا میخورم ولی سعی کن چیز گرمی باهاش نخوری ک گرمیت نره بالا چون انجیر خودش گرمه ولی برا بچه مفیده

ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🥰 مامان پرنسس کوچولو 🥰 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی