بچها خوردن خورمالو ضرر داره یا فایده

۶ پاسخ

من حتی زیاد هم بخورم تازه شکمم کار میکنه و برعکس یبوست نمیشم

هر چیزی به اندازه خودش خوبه

فقط شنیدم زیاد خوردن خورمالو باعث یبوست میشه

زیادش خوب نیست انقباض میاره

حساسیت مثلا چجوری

ن اگ حساسیت بهش نداشتی از قبل میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۹ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری