بچه ها خوردن دلمه ضرر داره؟

۹ پاسخ

سلام خوبین ببخشید ی جا نوشته بودین دوتا سقط داشتین علت سقططتون همسرتون بود ینی مشکل داشتن

خربزه از نظر ما کاشونیا زور و قوت داره و همین نظر هم روی زعفران هست
چون باعث فشار آمدن میشه و احتمال سقط یکم می‌ره بالا
من خودم قبلنا اگه چند روز اول پریودی لک می‌دیدم و خونریزی من شروع نمیشد و یا کلا پریودیم عقب می افتاد و میدونستم باردار نیستم زعفران غلیظ دم میکردم و می‌خوردم تا زودتر راه باز بشه و خونریزی و پریودی اتفاق بیفته

ن براچی اوایل بارداری دلت نخواد خودمو خفه میکردم اما زعفران وزرشک نباشه داخلش تعادل گلم

دوستان من تاحالا تاپیک هارو خوندم و گاهی پاسخ نوشتم اگه خودم یوقت بخوام سوال بپرسم چجوری این کار رو بکنم
راستش من این اپلیکیشن رو دو سه روزه نصب کردم و وارد نیستم
میشه بهم راهنمایی کنید

نه واسه چی ضرر داشته باشه
فقط زعفران یا هر چی که داخلش زعفران داره مثل شربت یا شله زرد و یا هرچی که ترکیب زعفران داره به اضافه خربزه و طالبی که هر دو برای اوایل بارداری خوب نیست
همچنین کاچی هم واسه اوایل بارداری ضرر داره بخوری و فقط واسه نزدیک زایمان کاچی مناسبه
و بعد زایمان هم خوردن کاچی دل و روده رو پاک و تمیز میکنه

ن بخور

هیچی در حد کم ضرر نداره از نظر من

فکر نکنم چرا ضرر داشته باشه

اگر زرشک و زعفران نداره نه

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری