مامانا جگر ضرر داره ؟

۱۰ پاسخ

اره بهتر نخوری اگه هوس کردی در حد دو تیکه کوچیک بخور

دکتر من گفت جگر کله پاچه نخور

میگن اره

۳ ماه اول بخاطر اینکه ویتامین A زیاد داره ممنوع ۳ ماه دوم میتونی یه سیخ کوچیک ولی کاملاً پخته شده بخوری

اره بده مخصوصا در ماه های اول بارداری هم جیگر و هم‌کله پاچه مضره

هفته های شما بهتره اصلا نخورید بعدشم خیلی کم درحد رفع هوس چون سرشار از ویتامین A هست

بله ممنوعه

فعلا نخور بعد 14 هفته در حد یدونه سیخ
( اگه خیلی هوس کردی و فقط برای رفع هوس ) میتونی بخوری
چون جگر حجم ویتامینa زیادی داره ممکنه به جنین آسیب بزنه

کمتر از ۲۵۰ گرم اشکال نداره

آره نخور

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین روزهای ابتدایی تولد
الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان باران و سامی مامان باران و سامی هفته یازدهم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملم🩷 مامان دخملم🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری