تب داره به نظرتون؟؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

۳۸ میشه تب

از ۳۶.۵تا ۳۷.۵دمای طبیعی بدن نوزاده

خدارشکر مرسی عزیزم

بدن دختر منم همیشه داغه ولی تبش رو میگیرم تب نداره

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان اَهـــ🤎ـــورآ مامان اَهـــ🤎ـــورآ ۹ ماهگی
مامان ملکا👧🏻🩷 مامان ملکا👧🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی