مامانا ب نظرتون ملکا تب داره

تصویر
۱۲ پاسخ

درخواست بده اون یکی پیجم مسدود شد خیلی ناراحتم

سلام مهربونم خوبی چرا نیستی نگرانتم

اکانت جدیدم

عزیزم کجایی خبری نیست ازت حالت خوبه

نه عزیزم تا ۳۸ تب ن

بچه ها تو این ماه زیاد عطسه میکنن

نه طبیعی هستش

نه 37یا38ب بالا تبه

نه اکیه،۳۷.۵ به بالا مواظب باش

ن عزیزم

ن نرماله

نه ۳۸ تبه

سوال های مرتبط

مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان ملکا👧🏻🩷 مامان ملکا👧🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان طلا مامان طلا ۱۲ ماهگی
مامان اَهـــ🤎ـــورآ مامان اَهـــ🤎ـــورآ ۹ ماهگی