ملکا هنوز تب میکنه چیکار کنم؟؟؟؟😭





#فرزندپروری

۵ پاسخ

پاراکید خیلی بهتره

استرس نداشته باش بالاتر نمیره عزیزم اگه رفت نصفه شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزن از وسط دوتیکه کن باریک شه بعد بزار مثلا برای تب۳۹ اینا ولی انشاالله نمیره

پاراکید دادی؟

چنده تبش؟
پاراکید دادی؟

واکسنش و زدم

سوال های مرتبط

مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان ملکا👧🏻🩷 مامان ملکا👧🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان الناز مامان الناز ۹ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی