الان برم سونو کیسه بچم معلوم میشه؟؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

فعلا نرو خیلی زوده

عزیزم سنو هفته های اول ضرر داره بذار حد اقل ۶ هفته کامل برو یا ۸ هفته کامل

برا منم ۶ فروردین زده 🥹❤️

گلم منم بتام ۴۵ هستش به نظرتون سن بارداریمون به تاریخ پریودی حساب میشه یا اگر احتمال دیر تشکیل شدن لقاح بدیم ممکنه مثلا ۳ یا ۴ هفتمون باشه؟

من رفتم نبود.۶ هفته و یک روز رفتم بود

برو منم ۶ هفته و۲ روز رفتم همه چیش تشکیل شده بود

بی بی چک زدی یا ازمایش دادی متوجه شدی بارداری؟؟؟

۸ هفته برای قلب بروو

اگه درد شدید و لکه بینی و چیزای دیگه نداری فعلا وایسا

عه ما باهم سه روز فرقمونه 😍

درد پریودی هم داشتی وقتی عقب زدی؟؟

سلام نه نرو بزار ۸هفته برو تااون موقع یدوفولیک و ویتامین دی استفاده کن

عزیزم باهمیم 🥰

سونو زیاد ضرر داره بمون هشت هفته برو یبار قلبش هم بشنوی

نرو بزار بشه ۸

اره ۵ هفته تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری