بچها انقباض چجوره کجا میگیره

۲ پاسخ

کل شکم سفت میشه به اندازه پیشانی و درد خیلی شدیدتر از پریودی میگیره تو شکم و کمرت
خیلی دردش شدیده هااا مثل من فکر نکنی قابل تحمله ن😂

کل شکم سفت میشه با درد....انقباض دکتر گفت زیر۱دقه هست.....اگر بیشتر باشه شاید انقباض نیست،بچه خودشو سفت کرده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان النا مامان النا ۵ ماهگی
مامان 👶علی👶 مامان 👶علی👶 ۹ ماهگی