۴ پاسخ

هیچ وقت هیچ علامتی ربطی به جنسیت بچه نداره، چون حتی اون علائم کلی ها هم هزار تا تناقض درموردشون هست، بنظرم هر کس با توجه به بدنش، اینکه فرزند چندمشه، یه الگوی متفاوتی رو نشون میده و ربطی به جنسیت نداره

دختره

اصلا ارتباطی نداره...رو ویار حساب وا نکنین که بعدا میخوره تو ذوق آدم!!😑🙄

من شنیدم شیرینی دختره
شوری پسر

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۷ ماهگی
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وچهارم بارداری