۵ پاسخ

منم موندم😂🥲

من تجربه ندارم اما دیدم معمولا معاینه میکنن هفته آخر میگن اگر تا فلان تاریخ دردت نگرفت برو بستریشو نامه هم میدن

توکه زایمان منو میدونی دیگه😂

تو تاپیک ام هست

تجربه بقیه هم به نظرم گوش نکن بدن با بدن فرق داره

سوال های مرتبط

مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱۲ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد