۱ پاسخ

من بی حسی اپیدورال بودم والا چیزی متوجه نشدم وسط پروسه زایمان خوابم برد 🫣فقط بخیه خوردم که تا چند روز می‌سوخت الآن ماما همراه گرفتم انشالله راحت باشه بدون بی حسی

سوال های مرتبط

مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی