سلام صددرصد دردش فقط همون موقع است البته اگه مشکلی نداشته باشین
من بازم طبیعی زایمان میکنم
میتونی تجربمو بخونی عزیزم
من هزار بار هم عقب برگردم بازم طبیعی انتخاب میکنم
ولی هیچی عین سزارین نیست🙂من برگردم ب عقب صدبارم سزارین و میپسندم
من دوست ندارم انتخاب کنم وحشتناک بود برام
ولی بخاطر بیمارستان مجبورم
انتخابم که تا ابد زایمان طبیعی هست چون تا زایمان میکنی همه دردات میره و راحت میشی، به همه چی میتونی خودت رسیدگی کنی ولی خب آستانه تحمل دردت هم باید خیلی بالا باشه که از پسش بربیای
دردش ک واقعا زیاده من دو بار تجربشو داشتم برگردم عقب بازم طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.