۸ پاسخ

کشششششششک‌دوای درد معده اس

براسوزش معده ماست شیر خوبه منم اسید معدم بالامیاد ازمعدم تا گلوم انگارمیسوزه ولی با اونا بهترمیشم

تو بارداری نمیتونی فاموتیدین بخوری؟؟!

منم معدم داغونه ن شب خوابیدم ن روز

کشک خشک بخر مث شکلات هر دفعه یه تیکه بخور

آندانسترون رو خوردی

نون خشک، بیسکوییت ترد همین دوتا فقط منو نجات داد بعلاوه سرم

حالت تهوع ام دارید ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری