۶ پاسخ

بهداشت فرستاد دکتر منو. رایگان بود

من آزاد دادم ۳۰۰ مونده دکترت چی بنویسه برای من کم خونی عفونت ادارو دفع پروتین با کلوگز بود

من امروز پرسیدم با بیمه ۴۰۰

۳۸۰ شد با تیروئید و کم خونی و اینا

زیاد نیس من گلوکز و‌تیروئید و خون و ادرار ویه آزمایش دیگه ۷۶۰شد

گلوکز رو‌من خود بهداشت رفتم رایگان

سوال های مرتبط

مامان تبسم و علیهان مامان تبسم و علیهان ۲ سالگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری