۴ پاسخ

اره برای من که اینجوریه

من شل کار میکنه از روزی که میخورم

برا هر کی یه جوره فکر کنم بستگی به قرص داره

اره واسه بعضيا شل كار ميكنه بعضيا يبوست ك متاسفانه خودم درگير يبوستم از وقتي اهن ميخورم😭😂

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی